måndag 10 augusti 2009

Use somebody

Hemma igen , kunde inte blogga för att pappa tjatade om att vi skulle stänga av datorn för att det blixtrade & åskade, tycker det är ganska mysigt jag:) Speciellt när wigs blir så rädd att han darrar så jag får gå runt och hålla i honom som en bäbis, pojken min..

Men jag och Linnéa - min syster åkte iallfall och solade, fick faktiskt färg. Och gud så skönt det var, men på Svea är deras solrium lite sega i början, och kalla. Men jag fick min färg så jag är nöjd.
Blir nog att dra dit imorn igen , älskar att ligga där i värmen och tänka på allt..och att man blir brun är ju bara ett plus.


Sitter och lyssnar på den bästa låten just nu Kings of leon - Use somebody. Blir nästan lite gråtfärdig av dem , varför då? jag vet inte.
Nu ser jag att solen börjar skina, och gud så skönt. Älskar verkligen soliga sommarkvällar, mums.
Då mår jag bra.

Sitter och äter en pastasallad just nu och sen vet jag inte riktigt vad som händer, det visar sig väl antar jag. Ush.. är allt för känslig nu, trodde jag skulle må bra av dethär?

Äh, hörs sen. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar