fredag 14 augusti 2009

godmorgon!

Sitter just nu med min juice brevid mig som vanligt.
Vaknade av att min syster kom in och tände lampan och skrek.
Men somnade om ihen , ASKÖNT! men vad gör kvinnan då?
Drar upp rullgadinen och då gick det fan inte att somna om..


Vi funderar som valigt att åka och bli lite brunare nu är frågan - Svea eller det som jag inte vet namnet på på andra sidan? haha!



Har liksom bara en 20-lapp på mig så får se hur det blir med den saken.
Men nått blir det. Hade en lugn hemmakväll igår och kollade på tv och smsade nästan hela tiden , i like.
Ikväll ska jag nog troligtvis hemtill Fredrik och kolla å film eller vad vi ska göra, det får vi väl se, trevligt ska det bli iallafall tycker jag.
Och snart är det skola igen , jag fattar det inte ? Det här sommarlovet sög rentutsagt..Nej ush. Men jaja, nu är det bara att plugga på dårå dudes!
Nej ska klä på mig lite lite och fixa håret, sen drar vi nog och solar, schöönt.

PussPuss!
Smili jimi bubby boy - linas tips:) as bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar