torsdag 6 augusti 2009

candyman


Har så jävla ont i min svanskota! Det är helt sjukt..
Och mer ont har jag också, i magen. Synd om mig nu alltså, så därför gick jag nyss ner in the sunshine till kiosken och köpte godis he-he. Där träffar jag Remy i crosskläder på en typ minicross haha.. Jaja han skulle hem, då gick jag också hem. Har fruktansvärt tråkigt just nu, Linnéa sitter och gör hårförlängning just nu och nej jag är inte ett dugg avundsjuk nej inte alls!
Så nu sitter ja ghär och äter mitt jävla godis i min jävla ensamhet..hahaha.
Jag har blivit nån person , att så fort det inte händer något eller om jag inte träffar nån eller pratar med någon så får jag lite smått panik. Det har jag nu.

Men nej, nu ska jag bara chilla lite smått sådär med mitt godis och sen ska jag röra på mig inann jag får mer panik såatt säga.
SEN ska jag träffa lite torsång/ornäsfolk gilluga dom med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar