onsdag 26 augusti 2009

......

..............nu.........sitter ........jag......här....PISSBLÖT!!!
Åh det roligaste jag vet är att spela fotboll här nere i ornäs med våran klass i regn och blåst:)<3
Mitt hår är - som de andra uttryckte sig - HUNDHÅR?
Det är alltså krulligt, som ett får.
Och jag har nog aldirg kännt mig så äcklig och ful som nu.
Ska in i duschen snart och sen ska jag plugga:(...........nu har skolan börjat tydligen.

Men för att ha någon roligt att titta på så kan ni ju kolla på när jag och lennet blev jagade av en liten dagis bäbis som var helt crazy och jag blir alltid livrädd när någon jagar mig så jag började nästan gråta innombods.

Åkej, den får bli imorgon för jag hittade den inte. Men här får ni ett klipp från idag i skolan när jag var lite glad:)



haha nästan helt osminkad och jävlig. Och i slutet kommer läraren som ni hör haha..
Och så hör man ju lilla pluggisen isabella - vi måste jobba nu


-aj min hjärna aj min hjärna........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar