tisdag 11 augusti 2009

OUPS

SHIIIIIIT, okej..jag brukar vakna skapligt sent som dom flesta vet. MEN idag när jag skulle kolla på mobilen så är klockan 16.24 det är verkligen rekord. Och så är jag ensam hemma också så ingen kunde ha väckt mig, aja jag kommer somna vid typ 6 inatt men det är väl heller inget ovanbligt med det. Måste verkligen vända om dygnet nu innan skolan börjar, annars kommer jag ju inte sova något. Sitter vid datorn tills jag kan börja göra mig iordning och så, det låter väl bra? haha nej jag måste sova.. för nu i 9an SKA jag bli en pluggis för jag ska f*n ha mina betyg vare sig jag vill eller inte.

Men ja, blev ju ingen solning idag, istället åker jag till domnarvet ikväll och hyr lite film & godis med min bigsis Det behövs nog just nu..


Men nu ska jag väl ta och knalla ut med hunden så han får lyfta på benet, han ligger hät och kollar på mig nu med sina bigbrown eyes , aw..


Vi hörs sen! pusspusspusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar