onsdag 5 augusti 2009

hehe

tjatjaaaa
Haha, sitter här och sjunger jag vättni..knock you dowm med zewdy (?)
Förlåt för inget bloggande igår men var faktiskt rolig med mina älskade vänner.
Satt vid kisoken ett tag och snackade, seriöst vi snackar hela tiden om allt verkligen haha..
sen satt vi oss och kollade på bästa filem Felon- ett tips!
Fick oss en liten tår alla tror jag, men mest lennet haha
.
1 2 3 4 5
Sexiga män också kan jag lova.
Helt klart värd att se



Kollade på en till, en halv iallfall! haha..men orkade inte och hulten drog hem och vi satte oss i köket och pratade(!) och åt mackor med oboy. mys där


Har pliggat idag, för idag har jag PROV!!!!! på moppe..snälla gode gud gör så att jag klarar det.
Ska dit vid halv 7 och då gäller det, lite nervös.. menmen jag ska klara det!
Är nog bäst jag sätter mig igen och pluggar, för min egen skull. Så vi hörs sen!
BIGKISS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar