måndag 10 augusti 2009

Nytt inlägg

Jahaja mmm ja jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning iallafall!
men vart är jag nurå? Hemma.

Var meningen att jag skulle ta buss'n in till stan och sätta mig och vara en dånkenfjårtis med några,
men blev en massa problem så nu sitter jag här igen , fixad och klar för.. ingenting?
Jaja, så kan det vara. Ganska skönt med tanke på att mitt humör inte är det bästa precis, som ni säkert märkt! Men det blir nog bättre:) Alltså.. det måste bli bätte, vad händer annars liksom?
Jag menar, om det inte blir bättre så är det ju sjukt, eller?
Neeej jag bara babblar..

Men ja ni gott folk där bakom dataskärmarna, vad händer för er ikväll då?
För mig, i dunno! Blir nog att lägga mig i soffan och kolla på tv med pappsen antar jag.
Och äta melon.. ja det ska jag.

Här har vi iallafall '' dagens outfit'' som alla bloggers kallar det för.



Tröja- Veromoda -Systers
Jeans - Gina Tricot
Armband - Thailand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar