söndag 9 augusti 2009

15.03

Hejheej

Ja, jag vaknade för en stund sen. Okej, kanske 3 timmar sen.. men jag har haft lite saker att göra.
Tillexempel; Skrika nästan så högt jag kan ; VERRE VAAAKNAAAA!!!
För hon är segast i stan, och jag ville upp så fort som möjligt för att jag & pappa skulle iväg och kolla/köpa moped till mig som jag väntat på i 100-tals år nu känns det som.
Men vad säger tanten då? Jo att dom inte har nycklarna till mopedfan.
Åh jag hatar den känslan när man verekligen ser fram emot någonting och så blir det inte av.
Samma som när jag bestämde mig för att bli en brownie, när jag bestämmt mig så skulle det bli av på samma sekund. Så jag fick tillåmed låna pegar av Grilla för att åka in till ica kvantum på kupolen för att köpa två färgningar.
Jag kan verkligen inte vänta på saker jag verkligen vill. Men nu har jag inget annat val.. Så som ni märker är jag inte på sådär asnice humör för tillfället men det ska nog bli bra endå,för ska ut med båten snart med Syster &pojkvännen mamma &pappa. Dom ska äta äckelsurströmming medans jag får mina underbara kräftor he - he.

Så ja! nu ska jag ta och dricka vatten och sen ska vi väl dra tror jag. Tar bilder on tha boat;)





Kan säga att jag trivs ÄN så länge med dethär, bara det att jag för en större chock varje gång jag ser mig själv i spegeln..
( verre kom igen )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar