måndag 17 augusti 2009

kantarell

Ush så seg jag är! Efter det senaste inlägget så gick jag och la mig i soffan - och somnade.
Riktigt skönt men nu är jag seg som...............jag vet inte vad.
Var ute med wiggo nyss på en liten promenix, och då såg jag. Det börjar ju bli höst?!

Himlen är helt gtå och luften är kall, löven börjar bli gula. Deprimerande.
Det lukar kantareller i hela huset för pappa tog (min) moppe ut i skogen och plockade ett helt lass, yä go åke!
Så förhoppningsvis blir det kantarellmacka snart..:)

ja juste haha! Ringde nyss en 'tjej' från nått gymnasium och ville ställa några frågar till mig och johnbauer-gymnaset?
Och jag bara- hallååååå...

Hon måste tyckt jag varit den tråkigaste människa hon pratat med för några intresannta svar hade jag ju inte heller. ojojoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar