tisdag 11 augusti 2009

Mys ikväll!

Sitter och lyssnar på Akon- Freedom - så sjukt bra!
Sitter och sjunger med och tror typ att jag är Beyonce eller nån, haha..

Och nyss ringde en som sålde moppe! SJUKT glad jag blev, jag och pappa ska och kolla på två olika ställen imorgon och jag hoppas verkligen att det blir en då.
Känner mig lite smått depp av någon anledning jag inte ens vet själv, eller kanske?
äsh, ska bli skönt att komma hem till syster och prata som vi brukar göra, då mår jag som bäst att höra hennes råd och dom brukar jag oftast följa då blir det bra. Och så saknar jag ju min andra syster, hörru du får ta och komma hem nu Emilia, vi saknar dig här hemma!

mmmmmm, men ikväll så vet ni ju vad som händer för mig iallfall! För er då?
- Juste, har hört flera som säger att det inte går att kommentera min blogg?
Jag har ingen aning om varför, nån som vet och kanske kan hjälpa mig? hih skulle vara asnice.




..........min nyttiga vecka gick åt skogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar