onsdag 19 augusti 2009

NORGE

men hej mina gullisar dær hemma i Sverige.
Just nu sitter jag uppe på min tremænning sru och han var så snæll att jag fick låna datorn,haha!
Har precis kækat mat hær, så jag ær proppmætt værkligen.. kyckling & ris med sås...........
Iallafall! Så har jag førsøkt nu ett tag med att komma in på Bloglovin, Facebook och msn men det gick ju inge visare pga att jag har olika anvændarnamn, løsen och sånt på olika stællen som jag glømmer bort och førvæxlar haha..

Idag så vaknade vi 11, sen åkte vi till nått stælle, bjørkelangen? ah typ.
Och så handlade vi mat godis och såntdær vettni.
Och efter det åkte vi hem och gick ut i skogen, sen ner till sjøn och metade hehe gissa vem som fick upp fetaste aborren? JAG! haha.. sen låg han på min tallrik stekt i smør.mmmmm!


Har tagit en massa bilder men kan nog inte lægga in dom nu, får bli nær jag kommer hem.
På tal om hemma så saknar jag alla redan haha, hatar att inte kunna vara så kontaktbar och skicka sms går ju inge visare heller.. men tur Kristan har en dator då:)
Ja ett inlægg blev det iallfall idag! Men har inge aning om nær næsta kommer vill sæga.
På fredag åker nog vi in till Oslo,åh!:) ska bli verry funny............
Nej ska nog ta och springa ner till dom andra nu annars ær jag væl før osocial tycker mamma, men ah vi hørs bebys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar