söndag 16 augusti 2009

mornin

Oh yes, blir ju bara tidigare och tidigare?
Kanske bara är bra, för imorgon.. börjar jag 9;an!
Vet inte riktigt hur det känns, för mitt sommarlov har inte kännts av alls.
Sämsta sommarlover hittils , usch.


Vaknade på det vanliga sättet av människor som verkligen orkar gå upp vid typ 10-tiden.
Min syster, tänder lampan och håller på så nu sitter jag här hähä.
Idag har jag ingen aning om jag vad händer, några ville att jag skulle komma till kupolen..
men vet inte, har nog ingen bensin endå hihi!
Sjukt trött jag är..hur ska jag klara att gå upp ca halv 7 imorgon? Säg mig det.

Haha sitter och hör på Linnéa & Hannah som sitter och pratar, haha
Kul att höra på som alltid.

Jag och Linnea bestämmde nu att vi tar moppen in till soliariet, SKÖNT?! -ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar