måndag 17 augusti 2009

14.34

Sådärja, hemma från första skoldagen.
Inte gjort ett skit ärligt talat, ''träffat'' dom nya lärarna och fårr hur mycket information så att jag nästan somnade................
Men jag kom på att medans vi hade rast och endå inte hade något att göra så gjorde vi en lite videoblogg, ingen seriös och förberedd utan lite random sådär haha, och jag låter som en bäbis jag vet.
Haha ett tag glömmer vi bort att vi spelar in och bara sitter och pratar på för fullt.
KVALITÉN SUGER.

haha så kul när jag säger;
jag-AXEL ! det här är min balprins så att alla vet.
Axel- ehe, ja det är jag som är prrinsen

Sitter här nu och dricker cocacola, sen vet jag inte vad som händer.. är skapligt trött eftersom jag somnade ungefär halv 5, men vi hörs pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar