söndag 9 augusti 2009

hos brask

Hulten kom till mig för en stund sen. och så blev jag sugen på glass, så vi åkte med bajjken ner till kiosken och träffade lite folk:)
Åkte hem till mig igen, åt lite mat, sen så trampade vi iväg till hult's house för vi hade ganska tråkigt och jag var så himla trött&tråkig så köpte en monster haha..

Då hörde vi en ambulans utanför huset, vi sprang ner direkt för att kolla vad som hände, men såklart hittade vi den inte, den hade åkt till torsång. Så vi cyklade på, kom tillslut fram till det som vi börjar om i ungefär 2 veckor? Skolan.

Men där fann vi Pontus & Andreas och då bestämde jag att vi skulle kö lite basket när dom endå var igång. hehe.

Men jag förlorade ..............................hahaha.
Så det blev kör kallt tillslut så vi givk ner till brask stuga , som vi sutter i just nu, asskönt!
Dom andra sitter och kollar på nån film,men jag ville skriva litegrann, men tror inte jag kan göra det så länge till för har jäkla ont i min högra axel känner mig som en invalid.

Bilderna från båten kommer senare när jag kommer hem, när nu det blir..haha.



Vad förväntar man sig att hitta på en killes dator?

1 kommentar: