lördag 15 augusti 2009

natt inlägg

Finns inte så mycket att säga nu, sittet här som vanligt vid denhär tiden och klockan är just nu 02.53.
Min syster ligger och sover, tv;n är på och det är nått program om människor som har blivit bitna av hajar, i dunno..inget som intresserar mig så mycket.

Ingen bloggar, så har ingen somhällst blogg att läsa nu mitt i natten, och det är ju skitkul. Verkligen.
Har en känsla av att någonting är fel, men jag vet inte vad.Oro eller något sånt,hatar det.
Vill bara bort från allt, och alla som inte kan snacka annat än skit.
Ska bli skönt att bara åka iväg med familjen typ mitt i ingenstans i Norge.
Med domdär mysiga kvällarna när vi grillar och sitter och umgås.
Och jag kan nog inte hitta ett bättre tillfälle att åka dit än nu åp Tisdag, det blev helt perfekt för nu vill jag inget hellre än härifrån.

Ja ni ser, depp inläggen samma tid, samma kanal;) haha...

http://www.myspace.com/lillf

Även om jag och Julia inte är lika bra vänner som förut, och inget är som förut. Så kan jag endå inte säga annat än att hon är bäst på att sjunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar