lördag 15 augusti 2009

home

Förlåt för att jag inte skrev något igår kväll!
Men åkte till fredrik med min moppe vid 5 tiden och sen blev det bestämmt att jag skulle sova över hos Bäckman så kom aldrig hem.

Men gårdagen/kvällen var väldans trevlig!
Förs tog jag moppen SJÄLV till stan, första gången be proud, det var iallfall Fredrik.
Vi satt och kollade på tv och så,sen tog jag moppen igen och hämtade upp Lina vid American Take away. Sen åkte vi runt och kollade var alla människor var, det var lite folk vid storalekparken - dock inga vi umgås med haha! Men vi tog en liten roadtrip på piaggion och svävade runt i borlänge stad..
Åkte till plättbacken, men de va inte så fullt ös där och knappt nån vi kännde så vi drog ut på vägarna igen och åkte hem till grillaboy, det var mys även fasst vi inte stannade så länge.
Och förlåt att jag nästan körde över dina blommor hehe!

Ja, det vart ju inga bilder alls igår ju! det är nått jag måste fixa..
hatar tråkiga bloggar utan bilder, men iallfall så åkte jag och lina hem till utendal och satt oss och åt knäckebröd med kaviar& varm oboy:)
Sen när vi ätit typ 1000 mackor så gick vi in til lill-huset ocj satte på jönssonligan och åt godis och pratade i telefon helva kvällen.
Vi gick och la oss, och såklart typ vid 10 tiden är lina klarvaken, och jag kunde knappt röra
mig - så död var jag. hur orkar alla?

Hon skulle upp och rida, och jag skulle egenligen med men jag låg kvar i den underbara sängen.




gammal bild på Lina&Jenny<3

Men vad händer ikväll då? Jo jag ska träffa min bff veronica och kanske Lina & Erika.
Får väl se vad vi hittar på, men nu säger jag till iallfall innan vi drar ut.
Men ja! nu måste nog jag hoppa in i duschen och sen ska jag väl se hur kvällen kommer att se ut
BIGKISS

och juste! fick en kommentar angående kommentarerna av idaälsking;

Ida Hjelm sa...

Nuuu vet jag hur man kan kommentera om man inte har blogg, där det står "välj profil" så tar man på den som det står namn/webbadress på (;
funkäää prima!

pusssslove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar