tisdag 25 augusti 2009

hemma

Förlåt så hemskt mycket, men jag har en usräkt.
DET HÄR HAR VARIT EN AV DE ROLIGASTE DAGARNA I MITT LIV!
Dethär skulle ta upp en hel internet sida om jag skulle sitta och berätta allt som hänt idag, men kan ta det i korta drag.

1 . Idag har jag nog aldrig varit så okoncentrerad/flummig i mitt liv, och jag svär.
2.Jag är borlänges trafikfara och glömmer mina blinkers hela tiden.
3.Jenny fick all uppmärksamhet i Max idag, drog ner en hel skylt och snubblade nästan.
4.Jag och lina yrade runt med min moppe i stan och letade efter lennet
5.Vi skulle köra drive-in en i Max, men i sista sekunden insåg jenny att pengarna inte räckte.
jag fick ett ryck och gasade på förbi hela kön med hela max ögon på mig?
5.Jag skulle hoppa lite i ett gupp men gasade på så jag åkte upp på en kulle.

OK dethär var bara en liten 5-del av allt roligt som hände idag.
Vi har nog förlängt våra lib men ungefär..............50 år hehe.


Lägger in bilder imorn för just nu har datorn någonting fel, pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar