tisdag 11 augusti 2009

allting har en mening

Har precis setat och kollat på filmen, och visst fan kom det en och en annan tår.
Sitter här och tänker nu, när ska jag få vara den lyckliga? När ska jag få vara den som har en krama om och pussa på, när ska jag bara få sluta kolla på alla andra som är nykära?
När ska det får vara jag som är den nykära och har en som är lika kär tillbaka?
Nån att åka hem till om kvällarna, mysa och kolla film med?
Ni som har det så nu, ni vet nog inte hur avundsjuk jag är, och var glada hur ni har det i den situationen ni är i nu.
Jag misslyckas alltid när det gäller kärlek, tror nog jag ska gå i kloster eller något.

Men jag vet också, att det är inte alltid bara bra i ett förhållande, det vet jag.
Men jag kan inte annat än längta efter att ha någon där, som finns där som man kan prata med& lita på.
Det var en killkompis mitt ex tillochmed som sa till mig en gång att jag skulle försöka få ett seriöst förhållande någongång- jag förstår honom,Han har sett mig blivit sårad flera gånger av olika. men det är inte så lätt,
när mitt hjärta fastar för helt fel person-ett svin helt enkelt.
Sån otur har jag.

Men jag tror på ödet, att nån gång så kommer det hända mig också. Men jag vet inte bara när?..


''Alla har en plats, allting har en mening''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar