onsdag 26 augusti 2009

damn girl!

Hola hola!
Hela min kväll ikväll bestod av att prata med Nuhi i telefon tills strålningarna som åkte in i min hjärna gjorde alledes för ont. Anledningen var för att han skulle hjälpa mig med min matte ( han är en liten pluggis minsann )
Så det var bara bra det, kom fram långt och gjortde klar läxan.. nu har jag bara svenska kvar tror jag? Sen kommer den efterlängtade helgen , hoppas på mycket kul. Och VERONOCA OLOFSSON skaffa dig ett busskort nu, okej?

Sen har jag kollat på Tila, lite sjukt program tycker jag.. Alltså, en tjej som är bisexuell tar ut två finalister. En kille & en tjej.
Hon dissar den snygga stackars killen som blev helt förstörd, men då blir istället HON dissad av tjejen hon valde? - typisk mediakåt tjej dedär va alltså.

Aja, skitsamma. Nu ska jag väl ta och lägga mig snart antar jag. Men ska lyssna lite mer på musiken som är inne för MIG just nu dom jag spelar sönder.
här är en av dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar