lördag 8 augusti 2009

bofink



A tja...


Sitter här nu med Veronica bofink, eller juste hon är inte här längre heheh.. hon springer runt.

Fick datorn tillslut iallafall, den jäveln!

Vaknade av att typ 10000 personer ringde klockan 10 på morgonen, fan vad kul! Hur orkar människor gå upp den tiden? Men ialffall så kunde jag inte somna om efter det så vi gick upp och åt en varsin chokladboll från igår, satt fint i kaggen!


Klockan är nu 14.50 och vi har redan hunnit färga mitt hår, IGEN. fixat oss ätit makaroner och kötfärsssdet satt lika bra det med.


Och nu ska verre byta om, sen drar nog vi förmodligen till Gustav på lite partie partie wiho!


Jag vet inte när jag har tid att nlogga igen , med tanke på att vi ska dit. Men kommer hem ikväll iaf:)

För bofinken ska sleepa över hos mig, h1h1h11h..MYS!


Åh jag vill inte sluta skriva, älskar domhär tagenterna hilma mycket! så softa att klicka på..
Haha..försökte få igång verres cam men givk inget vidare, för ville visa mina händer som är kolsvarta! så gåre att färga utan handskar alicia.








NEJ! slut för mig.. hare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar