lördag 29 augusti 2009

spring2fall





Okej.. hej bloggen!
Hade ingen som hällst möjlighet till att blogga igår för vi åkte till Gustafs.
Där vi de lite folk när vi kom, men de kom mer och mer tillslut.
Och mer och mer blev nog drickan för mig hela tiden, inte bra..men förutom spyan så var det sammanfattat en rolig kväll!:)

Inatt kom jag och lennet hem till henne, lite smått borta. Och vi lägger oss i badkaret haha?
Ja där låg vi i varmaste vattnet ett tag för vi frös ihjäl, och vi somnade hahahah..
Sen gick vi och la oss, så ringde kim och väckte mig och undrade hur jag mådde och lite så.
Då hade jag tydligen sagt att jag ''mår as bra!'' och att jag ligger hemma i min säng och bad honom ringa lennet för att jag ville veta hur hon mådde. Men liksom , hon låg brevid mig?
hahah sjukt dedär då.. lite skakis nu men annars är det jätte bra faktiskt.

Ikväll ska vi nog till verres syter kanske? ska prata mer med henne om dedär.
Men först ska nog jag in i duschen skulle jag gissa på, för gott luktar jag då inte.
men vi hörs lite sen då:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar