torsdag 6 augusti 2009

01.07

Hemma igen,efter ingen speciellt kväll egentligen.
Folk söp, var allmänt dryga och spydde, utom jag och några få till haha!
Nej men jag är ganska glad att jag inte dricker sådär jätte ofta, men när jag väl gör det så blir det oftast lite för mycket. Men somsagt det är inte ofta det händer.

Sitter här nu, och är lite nere.. vet inte varför men bara har en känsla att nått inte är bra.
Men finns nog inte så mycket jag kan göra av den saken, bara att jag inte lyssnar på speciell musik-musik som ger minnen-kärleks musik å blablabla.. då blir alicia känslig haha!

Men ska nog ta och lägga mig snart, för imorgon så har mamma sagt åt mig att städa huset!
Dammsuga och städa toaletterna..åh. Sen är jag fri och då ska nog jag träffa Pranve :) länge sen nu!


Och så hatar jag mitt hår mest av allt just nu.. kolla bara! bara afro krull hela skiten. okej luggen var plattad men föreställ dig om den inte var det, fan vad negativ jag är.


mensväerk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar