tisdag 11 augusti 2009

22.14

Godkväll!

Blev att Linnéa hämtade mig, så åkte hon jag &Oskar till mc.donalds, köpte mc.feast mmmm - Videomix och köpte lite godis och hyrde en film..som jag glömt namnet på nu tyvärr haha men den var väl ganska bra sådär:)

Jag vet inte.. finns inte så mycket att säga i nuläget, varken jag eller min syster mår så bra av anledningar som jag inte kommer ta up.
Men du vet att jag finns här för dig.

Bild från peace&love veckan

Sitter oh biter på en vit godis just nu som jag snodde med mig från dv, smakar exakt som maränger gör, fast den är hård med nötter i.. hmm, va hette den fransk nougat tror jag.
Jättegod förutom nötterna haha.

NEJ NI! ska ta och läsa lite bloggar nu och sen ska jag väl lägga mig i soffan och kolla på So you think you can dance eller nått, vi hörs antagligen när jag har något roligare att säga. Ceep on reading dudes!.. haha fail..

1 kommentar: