onsdag 5 augusti 2009

forgive me baby

OHohoHOhoHOhoHOOOOOOOOOOOOOOO ..................
VEEEEEEEEEM KLARADE MOPPEPROVEEEEEEEEEET?!
alicia the mään

grattis till mig då!haha..
Trodde seriöst inte jag skulle klara det, men litade på min kvinnliga intilegens;)
Men sufan till lärargubbe sa inte ens grattis- '' det gick väl'' manba, jaha tack? hahaha.. trött jag är nu kan jag lova.

Med en Linnea som ligger och trycker mot en och snackar tjugofyrasju och vi ''somnade'' vid kanske 5 halv 6 så då gick jag och la mig i andra sängen, ljuvligt var ordet..
Skulle seriöst somna om jag la mig på golvet nu, så trött är jag. Men ska nog ta å sätta i en film och så!
Och nu tänkte jag att jag skulle lägga in en låt, bara sådär........ men nej? då har jag glömt hur man gör det också kul! jhwdhufeochdghvoxdhg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar