onsdag 12 augusti 2009

01.21

Lovar du att vara ärlig? Yeas dude!
Du heter:
AliciaJones
Smeknamn:
Lizzie(som i princip alla kallar mig) och tusentals töntiga till;)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många haha! just nu är det väl Hide and seek
Beroende av:
Plattång,vännerfamilj & mitt brozpuder haha..
Vem behöver du mest just nu:Nära&kära absolut..och kanske en annan
Vad tror folk om dig? Dom flesta har väl fått uppfattningen fjortis kan jag tänka mig, men dom som känner mig tycker inte det. Kanske bara på utseendet haha..
Stämmer det? Fjortis är ett beteende, inte ett utseende. eller okej.. 100 nummer för mörk foundation och tre ögonfransar, oäkta äcklig hårförlängning kanske har en del med det att göra också..
Vad får du oftast komplimanger för? Hår,ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Gör nog inte det speciellt ofta haha
Hur imponerar man på dig? humor, självsäkehet & omtänksam
Brukar du skratta för dig själv? kan jag lova att jag gör. nästan alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Äej, nått är fel med telefonen men tror det var; Äruju inte alls;O
Var bor du? bondeland
Trivs du där: Kan vara rätt skönt ibland, bara gå ut utan att tänka riktigt på hur man ser ut.
Äger du några converse: Nää
Sprit, cider, vin eller öl: Cider brukade vara mitt svar. Men nu är det både Öl och cider:)
Brukar du bli för full: Händer inte speciellt ofta..
Vad har du för mobil operatör: Comviq ofc
Är du allergisk i mot något: Katt ibland, pollen all the time
Har du haft sex idag: Nej;)
Nästa mål i ditt liv: Att fixa mina betyg så jag är riktigt nöjd. Och hellst komma in på frisörutbildningen.
Hur svarar du i mobilen: "aHallå?"
Vem ringde du senast? Mammi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha kommer inte ihåg ju
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar kanske!
Sov du ensam: mm, ensam som fan!
Brukar du komma i tid: Nej! om jag ska vara ärlig är jag jävligt seg.
När mår du bra: När allt fungerar för mig
När blev du fotad senast: Av pappa i bilen haha!
Hur känner du dig nu: trött som fän, ont överallt i kroppen
Vanligaste färg på dina kläder: vitt,grått,svart typ
Vad tycker du om fötter: Inte så mycket, ganska vanliga. Bara det att min ena tå pekar rakt upp ibland utan att jag vet det själv, och det tycker tydligen mina vänner är välldans kul;p
Vad saknar du: När allt var bra , för mig.
Hade du en bra kväll igår: Jag satt i min systers soffa och åt donken och åt godis. Kollade film gjorde vi också. Så ja, en asbra kväll!
Favoritdryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: JA
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ja nuförtiden vid kanske 3,4,5 på morgonen..
Är du blyg? Nja, beror nog på. Oftast inte så jätteblyg.Ibland kanske
Sysslar du med någon idrott: Haha aldrig gjort och kommer nog aldrig göra om man inte röknar med dansen.
Vill du hellre ha mail än brev: brev? haha det får jag aldrig, kanske från folktandvården..mail om nått
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
Har du spytt offentligt: ehe, japp
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vad tror ni?;) självklart ha sex och runka som fään
Är du nöjd med ditt liv: Jo till viss del, jag älskar mina vänner coh min familj. Men vissa saker kan fortfarande blir bättre..även om allt aldrig kommer vara bra sammtidigt.
Är du bortskämd: Jag är bortskämd!tyvärrrrrr
Vad gör du i morgon: Ska nof träffa linus och jennsan!
Vad är det värsta du vet?Människors falskhet-sega datorer-finns mkt..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 1000 säkert haha..
Vad behöver du just nu?en massage
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Nej jag vet inte!
Vad längtar du till? Fredag:)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja och det är jag tacksam över
Vad använder du för shampoo? Olika hela tiden , inte bra. Men herbal essences tror jag & Sheerblonde-juste jag är brunett..
Vad är det finaste du fått? finaste vännerna
En speciell dag du minns: En dag i vintras då vi träffade varandra första gången.
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: KLart jag gör:)
Om fem månader: Är de januari;)
Du samlar på: Inget alls
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lina&Verre tror jag
Gillar du golf: Verkar som en sjut tråkig sport
Vilken tid gick du upp idag: 12.00 , stolt
Har du sovit i din egna säng inatt: Näää, den där jävla tältsängen som sagt
Har du strumpor på dig nu: barföta vare här!
Vad ska du göra ikväll: Torka mitt löshår som jag precis tvättade
Är det okej att gråta: Haha klart som fan! jag göre ofta den dramaqueen jag är
När grät du senast: Har haft gråten i halsen flera dagar i sträck nu , så igår satte jag i en lejonkungen film . då brast det haha;p
Laddar du ner musik och film från Internet: Tuben?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge en del till familjen , men skulle nog mest spara till en resa och sånt. en fin lägenhet till senare:)
Bär du glasögon eller linser: Bruna linser utan styrka haha!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 2-3
Har du piercing:öronen och så naveln-VILL HA TUNGAN!
Vill du gifta dig: Ja absolut!
Vill du ha barn: Haha, kan jag lova. Redan nu tillcohmed, tänk så mys med en liten bäbis!
Solar du ofta: Haha, senast idag;)
Är du bra på att laga mat: ..
Gillar du att dansa: Jag älskar att dansa, men dessvärre suger jag på det!hahahaha
Är du bra på att sjunga: Älskar att sjunga, frågan är bara om andra älskar att jag gör det.
Är du flygrädd: bara när jag får det förbannade locket som gör pissont
Hur vig är du: inte vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten eller juice
Vilken är din favoritglass: Ben&jerrys
Tror du på ett liv efter döden: Det gör jag verkligen! Vad är annars meningen med dethär livet, ska det bara sluta eller? helt svart? naej det tror jag inte. Det måste finnas nått mer. Det är jag säker på.
Tycker du om sushi: GÖTT
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp, sen 25 år tillbaka typ
Har du tandläkarskräck: Nej inte ett dugg, faktiskt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattmänniska/kvällmänniska
Vilken ögonfärg har du: blå/grå/grön-svenne färg
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag nog upplevt alldeles för mycket tycker jag.
Biter du på naglarna: Aldrig gjort och kommer aldrig göra. Vidrigt det ser ut när nån sitter och gör det,usch
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Inget alls just nu
Senaste låt du hörde: Kings og Leon-Use sombody
Vad gör du på helgerna: Är med brudarna:)





PUHHHHHHHHHHHHHHHHHH detdär tog sin lilla tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar