fredag 7 augusti 2009

svettit

Godmorgon, vaknade för inte så längesen men direkt såg jag vilket väder det var så la mig och stekte lite grann, as skönt.
Och nu då? Egentligen skulle jag vilja lägga mig där ute en stund till men jag har ju lovat mamma att städa.. nått som inte händer sådär jätte ofta.
Så det blir det snart, efter att jag ätit frulle.

Men ikväll blir det nog P förhoppninsvis:)

När jag låg där ute kom jag och tänka på att jag vill bli brunett igen, lite random sådär.
Fatta vad skönt att slippa bleka utväxten och slita skiten av håret!
Och med en fin förlängning till det också:)
Men där tog det stopp, mamma förbjuder mig?
Men nej då, blir nog blondt ett tag till , men till vintern kanske ( förhoppningvis )
Från vintern 2007 - brunett så hett?





blondinsåfin..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar