söndag 2 augusti 2009

halo


Kom nyss hem efter att ha vari Oj haha jag slog ihjäl en fluga.. nej men efter att ha varit hos lennets syster i stan.
Åkte dit och vi chillade lite sådär sen blev jag vrålhungrig så trampade ner till älskade donk, underbart gott med en little mexican+cheesburgare+liten strips+curry dipp avgudas.
Sen gick vi hem efter att ha varit lite sociala med några vi träffade, haha jag vet inte vad jag sa för jag var så himla övertrött alltså, helt sjukt.. men vi la oss och kollade på ice age3 tills vi somnade.

Men pappa kom nyss och hämtade mig med raggarbilen och nu sitter jag här hemma och väntar på grillat - syster & oskar kommer hit snart, mys:)


Åh, nu lukar det grillat, och vetni? igår fick jag min första riktiga sommarkänsla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar