torsdag 10 september 2009

Yes, jag ska till skolan imorn. jag har bestämmt mig!
bara halsen kunde bli frisk snart så är jag helt okej, sköönt!
aja! har nyss duschat och verkligen fräschat till mig ordentligt efter domhär sängliggande dagarna,ush.
fett med skönt, gjorde en egen hårinpacking också. fick recept från veckorevyn så var tvungen att testa. har har ni det!

1 ägg 2 msk olivolja - blanda

ja och sen skulle man '' mosa '' en gurka , som inte jag förstog någonting av,testade men sket i det.
Mitt hår är fortfarande blött ser vet inget resultat än, men det visar sig!
nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, ska väl upp i tid imorgon antar jag, men åker nog
hem efter kortet;)
haha en bild från the blonde times, saknar? njaaa inte rikigt än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar