söndag 13 september 2009

hemmma

hemma i lilla ornäs igen!
Helgen har varit välldigt mysig, det enda vi har gjort är att TJILLAT gärnet!
legat i soffan och kollat på 100-tals olika filmer.
och den bästa/hemskaste var marley och jag tror jag den hette.
så hemsk.. när MARLEY dör!
nu ljuger jag inte, ALLA vi satt och storbölade.
värst var nog lennet.
tårarna slutade bara inte rinna och när jag kollade på lennet och jenny så började jag verkligen asgarva så jag knappt fick nån luft, ni skulle sett dom.
Har det på film såatt, haha! vi har hur många filmer som hällst. Dom får nog sammanfatta helgen istället att jag gör det genom att skriva, blir nog roligare så va ? ah..
fett med za0bzzz....

juste haha! inpackningen jag gjorde var bra, ni vet med ägg och olivolja?
men det enda minuset var att det vart fett dagen efter..
haha här har ni en bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar