onsdag 2 september 2009

godmorgon

men hejsan, jag gick upp halv 7 imorse!!!1 fattar ni?
Så nu är jag heeelt klar och färdig, superskönt.
Och på hela den tiden har jag faktiskt städat mitt rum en aning också, det är så bra när man hinner göra lite saker innan skolan också..

Det var en sak jag tänkte på, att jag behöver en kamera. en BRA kamera.
För jag använder ju just nu min mobil kamera som kan vara rätt bra ibland men ibland suger den lika mycket också, vill ha en riktig digital kamera.
Har en redan, men det suger ju mer än min mobilkamera?! ..plus att jag har slarvat bort den hehe.
Fasst vi har en urgammal mp3 - kamera-filmkamera com jag kommer att använda mig av tills det blir jul...(HEHEH)


som jag tog med precis nu haha..
WAAAH klockan är åtta jag måste åka nu! pysspyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar