torsdag 17 september 2009

shueshue, sitter här i systers lägenhet nu i domnarvet.
vi ba tjillar gärnet och så,ska väl hem snart och kolla på ajdål i think!

Gjorde provet i so;n idag, jag tyckte att jag kunde allt hyffsat bra men väl när prover ligger framför mig får jag hjärnsläpp- jäkla skit.
men fick G+ åtminstånde, rara lilla mats.


aja, vad har jag mer gjort? GJORT EN UTSÖKT PIZZA PÅ HEMSKUNSKAPEN!
som remy käkade upp i pricip eftersom torsdagar är de dagar vi äter luch - har hk - har hk alltså så äter jag 3 GÅNGER den dagen i skolan, aja gött var det iallafall. taco tastee

bild från gamla lägenheten i bullis!

Haha ja juste..har bytt mobil med Isa ett tag framöver- EN SAMSUNG!jag som alltid sagt att jag sviker aldrig kära sony ericsson, menmen! touch och allt- jag lär mig;)

rosarosarosarosa

SIST MEN VERKLIGEN INTE MINST! VERONICA FYLLER ÅR IDAAAAAG!

grattis min älskade bv 16 ÅR:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar