lördag 19 september 2009

hehe, ah hej..
pinsamt inlägg här nedanför men jag var ju glad som aldrig förr! hahah
kvällen gick inte enligt planerna igår och jag insåg att det bara skulle bli en hemmakväll med sura parents..........men då följde jag med till hannah och roade mig med syster hannah och doggsen, im in löööve.

drack nog den godaste likören någonsin bild förra inlägg, mmmmmm gräddigt värre.
aja lika glad är jag nog inte idag och inte min syster heller, skakis men det hindrar mig inte för att vara med mina tjejer ikväll! får se vad vi hittar på, någonting blir det iallfall. simon strömberg jag hoppas du läser dethär för vi har paxat ditt place;)

aja, jag hör av mig lite senare, ska duscha snart som jag lägtat riktigt mycket efter men nu är sis där inne:) puss!
sötaste hunden jag mött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar