tisdag 15 september 2009

när man vet vart man ska

Kom hem , tog en cocacola och la mig i soffan och somnade,haha så sjukt trött!
men nu måste jag vara vaken så att jag kan somna någon gång ikväll, för imorgon har vi prov i kemi! snälla gude god hjälp mig nu.
Det står att betygen inte endast sätts på provresultaten utan under hela skolgången, så jaa..
haha men det är väl inte mitt fel att lennet slänger in kommentarer här och där som gör mig pissnödig av skratt? nej lennet du får sluta helt enkelt, sorrriiiiii............
funderar på att sätta på kaffe så jag piggnar till snart, och så ska jag plugga på det sista.
plugg är det enda som cirkulerar i mitt huvud under veckorna, kul va? haha
och vad mer i mitt huvud? jo hårförlängning............................JAG VILL HA NYTT-NU!
det är verkligen på tiden, dethär känns så jäääkla äckligt nu så jag känner för att slänga det i soppåsen och sedan sätta i nytt fräscht glänsade mjukt fint lent långt LÖSHÅR!!!!
skulle passa finfint till helgen nu också, nej nu gjorde jag mig själv.. sur igen...fan.
tappar fortfarande inte hoppet om det!
aja, vad jag babblar, nu ska jag kolla i kemiboken och sätta in massa ord i min hjärna byebye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar