onsdag 9 september 2009


Ja som ni märkt har jag inte haft ork för att sitta här, eller i överhuvudtaget göra någonting.
Iaf, jag och min syster åkte in till sjukhuset och läkaren eller va de va vart helt chokad när hon fick kolla ner i min hals haha! det första hon sa när hon såg det var ; hehe ja det var ju..
sen inget mer.
Men dom vet inte riktigt vad det är än, troligtvis halsfluss eller körtelfeber, puhhhhhh.
Och ingen svinifluensa som jag var så livrädd för, eller.. dom tog inget prov på det men då skulle man ha en massa andra symptom typ som hosta men de har jag inte alls.

Ush kan knappt göra någonting! det ja ghar ätit idag är ett halft äpple, en falurågrut och lite välling, haha ja välling. inte bäbis välling , men det är så sjukt gott och bra för halsen.

Är ensam hemma och jag hatar det, hoppas mamma eller nån kommer snart. för jag är så j*vla sugen på våfflor? helt plötsligt och jag kan inte tänka mig äta någon annat.

Ja, jag vill bara bli frisk nu. hatar dethär..och nu är lina också sjuk stackarn..
Och så är det ju skolkort på fredag också som vi bara kan glömma.

blir nog inte att göra så mycket mer alls ikväll, se på idol och så:)

och ni ser ju besökarna åt vänster, dom stämmer inte alls. vet inte vad felet är , men en besökare kan ju inte bara försvinna?



sommarens låt nr 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar