lördag 5 september 2009

hemma


Hejhej, tycker att jag har varit allt för osocial här på bloggen nu dom senaste dagarana.
Men det har varit någonting hela tiden,även om det är kul så är det skönt att inte behöva göra någonting heller, som nu!

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch igen eftersom igår så gick ju jag och lennet på coz somsagt haha! Kanske inte såg så bra på videon men jag lovar, vi hade på oss ungefär tre lager foundation och 5 lager mascara och supermycket vitt i ögonvrån och tuperat hår och byxor med 6-10 snoddar på, sjukt kul! haha, även om vi märkt att ålderskillnaden har ändrats ganska mycket på cozmoz..nu är det väl mest år 96-or som finns där. som vi även visste om men det gjorde det roligare.

Efter det så träffade vi Oskar,Adam och Samuel och vi såg en mördare, eller.. han måste ha varit en mördare för han gick jättensabbt förbi mig och lennet och vi tyckte att han värkade lite konstig.. och så ser jag helt plötsligt att han håller i en kniv ( som sedan visade sig vara en sönder glasflaska ) och nästan springer mot några tjejer lägre fram.
Jag fick lite inre panik inom mig och skrek '' hallå '' till tjejerna och dom hörde inte, vågade knappt kolla men somtur var gick han bara förbi.

Sen cyklade vi runt i hela borlänge känndes det som och hem till Orre snorre och ''kollade'' på film. Sen sov vi..........schööönt. ddrygadam haha!


aja, BFF kommer hit om en stund sen drar vi till falun och träffar en massa folk-lite bisy nu känner jag. men endå jäkligt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar