måndag 21 september 2009



fullt upp hela dagen!
dagen i skolan var väl rätt jobbig, jobbigare än vanligt pågrund av olika omständigheter..
äsh man får väl bara acceptera att vissa människor förblir som dom alltid varit, lite synd detdär!
jaja nog om det.. jag har lite smått panik nu.
för jag har matteprov imorgon och som i vanlig ordning så kommer jag att få hjärnsläpp då det gäller, och MINST sagt när det gäller matte. jag är inte gjord för att förstå mig på matte.

haha kollade nyss på svenska hollywood-fruar, det är nog det roligaste programmet just nu! och maria är ju bara fööör skön. Alltså, hon är rolig omedvetet! det kan inte bara vara jag och min syster som tycker det? åherregud.. skön människa dedär!

ja jag sitter nog kvar här vi datorn ett tag till, får se om jag slänger in nått inlägg innan jag lägger mig. fantasilös dag totalt ..





fin låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar