tisdag 1 september 2009

Jag hann aldrig blogga igår när jag kom hem , för kom hem vid ca 8 halv 9 tiden och då var jag så jävla slut och mamma och pappa satte på en film så jag la mig i soffan och kollade på den. ''Vi hade iallafall tur med vädret- igen'' vilken sööööög rent ut sagt. Ush så dålig den var, tycker inte om svenska filmer längre.
Idag, vad händer idag? ja snart ska jag fixa iordning mig en aning, klä på mig och sen ska väl jag ta mopeden till skolan. Är helt slut, behöver ett lov.

Nej, eller jo ett lov men inte här.
bort bort bort bort från en person. låååångt bort. För nu orkar jag inte längre-nu måste det vara stopp. Måste klara det endå, man ska inte fly från sina problem men ibland skulle det vara så jävla skönt. Du bara gör mig besviken gång på gång och bilnad undara jag vafan som finns i ditt huvud. Du är störd helt jävla störd men endå är jag fasst, totally! Jag skulle kunna ge allt för att få det som förut.

Nej nu ska jag dunka min musik och göra klart det jag ska och hoppas på en nogolunda rolig dag i skolan, mend et brukar det oftast bli! tur jag har er alltså..

(?????????????????)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar