måndag 7 september 2009

Nu är jag hemma efter att ha övningskört med lennet, haha lennet körde moppe SJÄLV.
Men hon var ganska duktig faktiskt, blinkers å allt.
Så ja, idag är jag nå sjukt trött så det låter mest frästande att gå och lägga mig i min säng och sova..
med godis.............nej juste jag har godisförbud nu.
Jag och Jenny har tagit hand på att inte äta våran underbara sås till maten som vi har i skolan som vi är beroende utav för den är alledes för onyttig, under en månad och lika med godis.EN MÅNAD, FATTAR NI?

Och om det nu skulle vara så att jag äter såsen, eller godis så får dom göra vad dom vill.
Tex lägga ut vilken gräslig bild på mig som hällst, ja vad som hällst.
Så bäst jag håller mitt löfte, vet att det ligger en hallon/lakrits klubba i min jacka............fan?

aja! nu ska alicia plugga som en gris. Har prov på so'n på fredag det måste jag komma ihåg!
plus att jag har halkat efter i matten, fan bella du får inte plugga utan mig!





haha jag vet att jag redan har lagt upp flmen, men jag glömde att berätta att i slutet när det ringer i hemtelefonen så ska ju jag säga hejdå till kameran men jag lyfter luren och säger hejdå till han som ringer! haha stackarn fattar ingenting.. OBSERVERAA att inget i filmen är seriöst som vissa verkar tro, helt otroligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar