söndag 20 september 2009

Sämsta uppdateringen ever eller?! JA
men ska jag vara ärlig, så igår åkte jag, verre,alicia,lina och lennet runt med mopparna i bokstavligen hela borlänge.
det var roligeheter lite överallt och vi kunde inte bästämma oss rikigt.det var en skapligt rolig kväll men KALLAST NÅGONSIN! det känndes som att man var med i titanic helt seriöst..

kom tillslut vid typ 3,4 hem till verre , blev hungriga och åkte till mcdonalds sjukt slitna. tillslut kom vi hem och vi la oss och sov, haha stackars verre som jämt får gå ner och hämta öronproppar pågrund av mitt snarkande! det är hundra gånger värre när jag är förkyld också så okej jag förstår henne..

Linas väckarklocka ringde vid 10, ja 10!!! vi gick upp och satte oss på min moppe och körde till lilla utendal och jag släppte av henne.
Åkte i min ensamhet hem till mig, la mig i soffan och somnade!
vaknade för en timme sen, så ja! det var min dag/kvällm intressant huh?


BFF !!!!!!!!!! haha, fina bollar utan löshår- donkenlook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar