torsdag 24 september 2009


GODMORGONGOODMOOOOOORGOOOON!

DET är det värsta nån kan säga till mig när jag ligger och sover, typ kommer in och drar upp rullgardinen och tänder lampan och skriker GODMORGON GODMOOOOOORGOOON!
jag kan verkligen bli arg, riktigt arg då.


klockan är nu 07.11 och jag har setat här sen ungefär 06.40.. inte bra alicia!
jag borde äta fruskost. även fasst jag inte är hungrig överhuvudtaget, men annars blir det inte kul fo mah friendsah!
IDAG ska jag hämta ut löshåret om det nu har kommit net till lilla ica, sypå clipsen på det sen ska vi göra lite hemliga grejer som ni tyvärr inte får veta ÄN.
men det kommer hit lite folk till mig iallafall, det räcker att en annan vet om det sen frågar hela borlänge känns det som att jag ska '' ha fest ''............ vet ju hur det gick för tex verre & alicia så nepp ingen fest i mitt hus!

aja nu MÅSTE jag skynda mig. hörs sen pussipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar