tisdag 29 september 2009


okej, jag är arg. riktigt jävla arg.
Jag har så mycket tankar i mitt huvud men när dom väl ska ner på dataskärmen blir det tomt, men jag ska ge det ett försök iallafall.
Läget ligger till såhär, att jag är så matt på dagens ungdommar.
Skratta om ni vill men det är exakt så det ligger till, och jag är ju en del av det också.

Folk ljuger, snackar skitsnack och är så själviska det bara går.
jag ska inte dra alla över samma kam, för det finns ju konstigt nog ganska vettiga människor i denna äckliga värld vi lever vi.
Men hela tiden, får man reda på saker om personer man tror sig känna så himla bra och man vill ju inte tro något ont.

Och först till killar, ja jag vet att det låter uttjatat..
Killar har något som vi tjejer inte har , eller tvärtom? vi tjejer kanske har något som inte killar har, innanför skallbenet menar jag nu.
ALLA killar är svin, det får man reda på i slutändan endå.
det är lika bra tjejer, att ni vet det redan nu.
okej man ska inte tänka så hela tiden men man ska absolut vara medveten om det innan man blir kär, okej?
Dom döljer så mycket skit som vi inte har en tanke på.

killar går från tjej till tjej, och visst. det är ju ifrån kille till kille men i princip alla killar är likadana.
Och det värsta är ju nästan att, dom raggar/blir tillsammans med exets KOMPIS/KOMPISAR?
ni håller med mig ellerhur..
men jag menar KOM IGEN!
hur kul är det att se sin förra kille med sin kompis?

Ush jag har så svårt att se en kille med sin förra tjejs kompis, borde det inte kännas konsigt?
okej nu snackar jag inte om 2-3 år efter att dom gjort slut men kanske en månad, eller mindre?

Det finns så otroligt mycket mer jag skulle vilja säga, men nu får det räcka.
jag har så svårt att formulera mig just nu haha.
Men det var nog i helhet det jag ville få fram, för jag är så äckligt trött på allt dethär nu.
jag passar inte in här, ta mig härifrån till ett normalt samhälle.

1 kommentar:

  1. nu slår jag vadis med mig själv att jag är den första som nånsin kommenterat din blogg , och isåfall ska jag få nåt stort imorn !men iallafall den längsta kommentaren. hur många ord kan man skriva? kanske en berättelse hahah jajajaja men iallafall så vet du att du har mig vid din sida , hur jag än är och sådär ju men vi gör det tilslammans och en vacker dag drar vi långt bort och lever livet tar risker och har kul ! motttoot du vet. ah iallafall så står jag stort på din sida alltid älskling. we do it together hehe . men det är ju faktiskt så det är , za0bbbbb! puss skönizbönizzzz (L) jag älskar dig / linus

    SvaraRadera