tisdag 8 september 2009

ah hallå............. haha nu tänker jag skriva EXAKT det som mina vänninor trodde att jag skulle skriva i bloggen idag (6) dom känner mig bäst.

Ja.........MIN HALS ÄR DÖÖÖÖÖD!!! och jag mår inte speciellt bra , min kropp värker och jag fryser som en snöboll? kan knappt svälja min älskade pepsi heller nu..
Hela dagen har varit skit rent ut sagt, och jag klagade hela tiden för att göra alla medvetna om hur dåligt jag mådde ;) Och jag kunde knappt äta MATEN, de är lite sjukt för att vara mig right?

MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

vi hade inviduellt så jag Lina och stafås gick in till ett litet rum, jag fick en filt och la mig i soffan och sooomnaadeee det var det mest underbaraste! så himla skönt.
och när jag vaknar sitter Rosén där och säger att jag har sovit med ett halöppet öga, snarkat och som jag märkte själv på min hand dregglat..
men jag klarade av hela dagen, var nära att åka hem hela dagen. och nu har jag feber också,bajsssss. om jag inte är frisk på fredag då ...................vet jag inte. nått hemskt. för jag tänker inte missa vårat skolfotto som ska vara så kul ( hoppas vi ) och inte helgen hos linas farmor som ska bli as mys, okej kroppfan?

vi i helgen bebes. och nej jag har bara gamla bilder, tar ju inga! ny kamera tack............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar