tisdag 20 oktober 2009

sådärja nu är jag äntligen hemma och vaken från en ganska oviktig dag i skolan.
vi var fyra personer i skolan och vi bara satt och tog det lugnt hela dagen som jag hade kunnat hjort hemma i man sköna varma säng, men icke sa (san) icke hahha..

kom hem vid ett efter att ha frågat mats om jag kunnde få gå hem vid typ halv ett, orkade bara inte vara kvar. Var på det sämsta humöret så åkte hem och la mig i sängen och myste med min man och så somnade jag och det var det ljuvligaste på länge.

jaja, nu ska jag försöka bli lite piggare och så ska jag nog få i mig något sen ska jag träffa hulten:)

måste bara plugga lite till svenskan IGEN.. ush varför går allt dåligt för mig nu? orkar inte.

1 kommentar:

  1. antar att du menar mig........ ;) jag trodde faktiskt att de hette icke san icke!!!!! and im still gonna say it ;)

    SvaraRadera