lördag 3 oktober 2009

haha klart jag inte sviker dig bloggis..................än iallfall!
Ja, det ser ut som att jag ska fortsätta iallafall ett tag framöver, får se hur det går!

Okej, kvällen började med att jag duschade, sminkade, plattade mitt hår och klädde på mig.
Sen kom bff-veronica hit och jag fortsatte att leta kläder ett jäkla bra tag till, tillslut så satte vi oss på gamla bettan och svävade fram över torsångs stad, hem till Jenny där vi fixade oss det sista.
Linnea och alicia kom med moppen och så satte vi fart till johans place, där hade vi det trevligt!
träffade mycket trevligt folk, och dansade loss ganska rejält! haha det var kul.

kvällen blev alledes för lång, tills jag och verre mm hade hjälpt klart lennet så hon somnade gick vi och la oss i en säng och emil hade tydligen berättat någon saga för oss som jag inte har något minne av alls, haha. ganska död där alltså.

men vad händer sen då? jo klockan 6 kommer elin in och skriker massa saker och tänder lampan och jag tror hon fortfarande drack, är inte helt säker MEN HUR ORKAR MÄNNISKAN?:)
jaja, efter att fått ett litet utrbott och hit att jag skulle ta moppen hem till min egna sköna säng så fick verre mig att stanna kvar. vaknade vid 9, gick runt i det stora huset och öppnade alla dörrar, haha det fanns nog inte ett rum som det inte sov en människa i.. tillochmed toan var låst för stackars emil gubben fick lov att sova där.
gamla hederliga posén ..fan vad orangehårig jag är! på riktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar