måndag 19 oktober 2009



hejhej bloggen!

jag önskar att jag kunde skylla på trasig dator eller liknande men tyvärr var det inte så..
har bara inte haft lust men nu är jag igång igen!
sitter och lyssnar på tik tok med keisha och den är nig min nya drog i musiken, sjukt bra är den!
kom hem för en stund sen från min första träning- innebandy.
ja det gick ju som väntat inte sådär jättebra,haha komiskt dedär.
men det var ju första gången och vi lär nog oss vi med ellerhur tjejor?
men det var ju rätt kul så det blir nog att fortsätta med det:)

Satt nyss och kollade på färjan, och det var då de roligaste människor som var med där alltså!
Freddan och alex i mitt hjärta nu!
jag satt och asgarvade själv i soffan utan sällskap, men det gick endå!
roligt folk det finns i vår värld vi lever i trotsallt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar