tisdag 6 oktober 2009


h ö s t



verkligen nu alltså, har inte kunnat blogga så mycket idag, eller jo men int med bilder och utan bilder är det så tråkigt så vänta tills jag kom hem.. har egentligen inte tis att sitta här mef bloggen nu! måste göra klart engelskan som är tills imorgon.. hoppas bara det blir bra nu.
Och gud var höst det är nu, imorse bara flög löven och solen lyste på dom röd/bruna löven..haha poet jag är alltså.
Men jag tycker att det ändå är ganska mysigt med tanke på mörka kvällar med tända ljus filtar och svampmackor haha!
Och det är ju verkligen inget minus med att man får ta fram höstkläderna, koftorna halsdukarna mm.. UGGSEN! som jag snart ska köpa, och en fjällis förhoppningsvis. please god..


jaja jag MÅSTE börja nu, för sen åker jag till lina med jenny och myser. hörs sen!puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar