onsdag 21 oktober 2009

jag är döööööööööööööööööööööd dö död död döödens dö.

jag måste nog börja vänja mig vid dethär nu, jag sprang i slutet så jag trodde jag skulle svimma men tycker att det blir bättre och bättre haha! tomato face i slutet kan nog alla hålla med om!
jaja nog pratat om det..


nu är det bonde söker på tv och det är så kul att se den lille mannen men oranget hår tycker jag, haha så soeet.
Nu ska jag ringa bäckman och fråga henne om lite saker på hemkunksapen för jag fattar inte riktigt vad som menas.

aja!




ja här är en video från spanskan idag när lina skulle göra en '' videoblogg '' åt mig som jag har förstått att hon gillar att göra efter alla 10 filmer från när vi var hos hennes farmor.
haha det händer en sjukt rolig sak under filmen, får väl se om ni märker:) lyssna noga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar