måndag 5 oktober 2009

nu sitter jag här med världens gravid mage för jag är så otroligt proppmätt, porterstek potatis & sås mmmmm!
Gick upp vid 10-tiden för jag var tvungen att börja med hemuppgiften som vi har fått för vi har ut.samtal måndag-tisdag, har setat med det ett par timmar och det är så sjukt mycket som ska med! ska göra klart allt imorgon..
Hatar att skjuta upp saker som jag har gjort med matten i några dagar nu, och just nu så sitter linnea hult i min telefon för hon ville ha lite sällis medans hon sitter på bussen in till falustad!
och hon försöker säga något till mig men med min underbara hörsel så hör jag exakt vad hon försöker få fram:)
NUUU ska jag sova en timme, plugga matte sen in till stan till sis!






AliciaJones

1 kommentar:

  1. jajuuusteee, nu kan jag säga var det var!
    det var inte att (du vet vem) hade en stor snopp. som du trodde jag sa, utan att han hade en keps, rakt fram, och sen en HÄSTSVANS! hahahahahaha

    SvaraRadera