tisdag 6 oktober 2009

hejsan alla söötisar där ute i världen.
okej, det vart en lugn ''hemma''kväll hos bäckman ikväll!
åt mig illamående på chokladbollar och cola, uh inte bra! men tack soetis.

och dom jävlarna vet verkligen hur man gör mig arg!
jag sa säkert 10 gånger att jag måste måste måste åka hem innan nio för då börjar desperate houswifes, jag går på toa.. hör att jenny håller på att göra upp en plan med lina - som vanligt.
När jag kommer ut så ljuger jenny för mig och säger massa skitsaker som att dom hade planerat att hänga upp mig i taket..ahja skitsamma.
och jag fattade att jenny den jäveln ljög, och så frågade lina om hon fick göra en sak på min mobil, jag ville veta vad men fick inte. dum som jag är så ger jag henne min mobil?!
kollade så hon inte hade skickat nått sms till nån som jag verkligen inte ville, men nej.
då hade hon ställt om min klocka :D :D :D :D :D verry funny ha ? helt crazyyyyy
så klockjäveln var nio och jag blev asarg, då fick jag se det där istället.......................som också gick välldigt bra men ÄNDÅ? fffuckers<3

Imorgon är det skola och jag har skolkort IGEN, för vet ni vad?
jag är med i friends..........................snällt va?
jag känner mig verklligen som en snäll person varje gång bella säger ;
- lizzie vi ska på friendsmöte!
hihi ! och ni som inte vet vad det är så kan jag ju säga '' kamratstödjare''..
trodde ni inte va, va va va ?;)

imorn kanske en videoblogg kommer upp.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar