fredag 16 oktober 2009

burrilurr så kallt och blött det är ute,måste nog ställa in moppen snart..
Jag luktar blöt katt och ska nog in i duschen snart och frächa till sig för vad händer ikväll? det vet man aldrig.
Men en sak som är säker är att på lördag blir det parie och det ska bli himla kul!
festar mina tjejer så festar jag också inget snack om saken, hihi!

Sitter och lyssnar på you don't know och det är nästan läskigt hur mycket kännslor som kan väckas när man hör en låt, helt sjukt enligt mig.
peace & love verkligen..
åååh jag börjar nästan gråta hahah!

jaja, nu måste jag leta efter ett recept som jag ska göra på hemkunskapen nästa vecka eftersom jag ligger lite dåligt till där för jag missade en gång..bajs.



veckans förra med verre, naej fan det är inte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar